Malvina skriver ! :)

Nee..det är inte som ni tror jag ska försöka få tag på Alva och fråga om hon har glömt bort bloggen, men hon är iaf inte död hoppas jag iaf hahaxD !

Har inte vart i skolan idag, jag har haft jätte ont i magen. I morgon är det min sista dag på Kvisthamra skolan, jag kommer sakna alla så mycket speciellt Alva <3 Men vi träffas ju på gymnastiken så det är nog lugnt. I morgon om jag går i skolan så kommer mamma med glass till hela klassen så jag får säga hejdå och så...grind skolan är nog ett bra val för mig, jag får en tystare klass jag får se till att skaffa flera vänner som jag kan lite på och träffa, i kvisthamra så är det bara två stycken jag kan lita på och så ! Men man måste ju gå vidare i livet och träffa fler och inte bara sitta fast med kompisarna och skolan som jag gjorde. Jag känner ju mig nästan inlåst i kvisthamraskolan, som ett fängelse är det. I grind är det inte lika ! Så sköööööööönt...
Pappa och mamma ska lämna in min telefonen så att dom kan laga den, så jag kommer få en låne telefon tillsdess !

Nu får ni en muppbild på sjuklingen idag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0