Alva skriver! :)

hej hopp alla glada läsare! :)  idag så ska jag få besök på dan av mammas kommpisar, sen på kvällen så ska vi äta midda hos min faster :) just nu så holler jag på att förbereder min affär som jag sa ha i sommar :) nyfikna? hahaha det kommer ni få va ett tag :D jaja om någon har lust att skriva vad den ska göra i dag så kommentera gjärna! det skulle vara kul! så skynda er att läs och sedan sätter ni er och skriver om eran dag idag :) hoppas att det blir bra :) kramar och pussar /Alva

p.s här kommer lite bilder :)


  det här är min lille brors hamster som heter plutten :) jag älskar dig <333



    det här är jag när jag hade långt hår, i fkällen :) jag gör en lite rolig min men men XD

Kommentarer
Postat av: julija ♥

yesyes, ska fixa det <3

2010-03-06 @ 11:45:45
URL: http://dezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0