Alva skriver :D

hej hopp tipp topp! idag har jag varit med mamma hela dan :) först så var vi nere vid ö&b ett tag och sen så träffade vi mormor på flygis, då gick vi dit och fikade lite :) asså häm till mormor. sen då åkte vi häm men då skulle jag till jansons tobak och köpa tugummi så jag och mamma tog en promis dit :) och sen så gick jag upp på mitt fina rum och la tugummina i en skål, okej rätt så ointresant men men och nu sitter jag här och bloggar :) det går lite upp och ner för mig just nu, vet inte om jag ska vara glad? ledsen? eller arg?



p.s   Alla är upptagna! någon som vill eller kan sova över hos mig? :)  malla... om du kan nån dag så ring :):D !!! jag saknar ju dig!


p.s ijen :) jag saknar dig julia! man jag vet att du kommer häm snart :) det är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0